Klantenservice


Wij zijn elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur geopend. U kunt ons op de volgende manier bereiken:

Telefoon:   0570-200221

Email:        info@sweetchoice.nl

Postadres:  Talhoutweg 9c, 8171 MB Vaassen

U kunt ook het contact formulier aan de rechter zijde gebruiken om ons een email te sturen.
Wij streven ernaar om uw email binnen 48 uur te beantwoorden.


Sweet Choice BV
Talhoutweg 9c
8171 MB  VAASSEN
info@sweetchoice.nl
www.sweetchoice.nl

KVK nr:  57443009
BTW nr: NL852582031B01
IBAN nr: NL78RABO0177463740
BIC nr:   RABONL2U
1 Veel gestelde vragen
1.1 Wat als er iets beschadigd is aangekomen?

Wij proberen de producten zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Het kan zijn dat onderweg iets gebeurt waardoor producten beschadigd raken. Is de beschadiging dusdanig dat je geen gebruik kan maken van de producten neem dan z.s.m. contact met ons op. Hou je bestelnummer bij de hand.

1.2 Er is een verkeerd artikel geleverd, en nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat er per ongeluk een verkeerd artikel is ingepakt. Wij stellen het op prijs als je hierover contact met ons op neemt zodat we een oplossing kunnen bieden.  Door het melden help je ons ook in deze fouten in de toekomst te voorkomen. Je kan contact opnemen via e-mail of telefoon.

1.3 Wat zijn de bezorgtijden?

Onze vervoerder bezorgt tussen 08.00 en 18.00 uur. Wij hebben geen invloed op hun planning.

1.4 Wat zijn de kosten voor verzending?

Nederland

Gratis verzending bij € 39,- of meer! Onder de € 39,- zijn de verzendkosten € 4,95.

België, Luxemburg, Duitsland

Gratis verzending bij € 59,- of meer! Onder de € 59,- zijn de verzendkosten € 4,95.

Overig Europa

€ 19,95 voor elke 30KG. 

1.5 Kan ik mijn pakket ook afhalen?

Als je dat wilt, kun je je bestelling afhalen bij ons afhaalpunt in Vaassen. Dit is mogelijk vanaf volgende werkdag 15.00 uur. In overleg is een afwijkend afhaal moment mogelijk.

1.6 Hebben jullie een fysieke winkel, waar ik kan winkelen?

Wij hebben zelf geen fysieke winkel maar er zijn wel fysieke winkels die onze producten verkopen. Een overzicht van deze winkels vind je op onze website.

1.7 Zijn de prijzen op de website inclusief btw?

Al onze prijzen zijn inclusief btw.

1.8 Wat is het voordeel van iDEAL betalen ten opzichte van vooruitbetalen?

Betalingen via iDeal worden direct aan ons bevestigd, net als betalingen via creditcard en PayPal. Bij een eigen overboeking duurt het een paar dagen. Bij betalingen vanuit het buitenland kan dit oplopen tot 4 à 6 dagen. Vanuit België is Mister Cash/Bancontact een directe betaalwijze, vanuit Duitsland kunt je kiezen voor Sofortuberweisung.

1.9 Mijn bestelling staat op pending, wat betekent dat?

Dit betekent dat het systeem nog geen betaling heeft kunnen koppelen aan de bestelling. Zodra een betaling is uitgevoerd zal de status veranderen.

1.10 Ik krijg een foutmelding bij het betalen. Wat moet ik nu doen?

Je kan na een foutmelding het beste teruggaan naar de webshop en inloggen in je account. Daar kan je de bestelling opnieuw afronden. Mocht dit niet het geval zijn zal je de bestelling opnieuw moeten doen. Mocht je niet zeker weten of er wat fout is gegaan, dan kan je het beste even contact met ons opnemen.

1.11 Ik ben iets vergeten te bestellen, wat kan ik doen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling online aan te passen. Maar we begrijpen dat je liever niet twee keer verzendkosten betaald. Als je je bestelling dezelfde dag nog voor 15.00 uur wil aanpassen bel dan even met ons. Dan zorgen we voor een juiste oplossing.

1.12 Kan ik mijn bestelling met spoed laten versturen?

Iedere bestelling die voor 15.00 uur op werkdagen bij ons binnenkomt, wordt dezelfde dag nog verzonden. De volgende dag zal je pakketje geleverd worden, maar soms kan het twee werkdagen duren. Wil je je bestelling dezelfde dag nog dan is in overleg een afwijkend afhaal moment mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

1.13 Ik ben een beginner en wil graag een mooie taart maken, wat heb ik nodig?

Er zijn verschillende manieren en ingrediënten om een taart te maken en te decoreren met marsepein of rolfondant. Wij raden voor beginnende taartenbaksters de volgende artikelen aan:

Mix voor Biscuit 1kg (hier kunnen 3 taarten van 25 rond van worden gemaakt). Mix voor Botercrème 1 kg (hiermee maakt je de crème die tussen de taart komt, tevens smeer je over de taart een heel dun laagje zodat de marsepein blijft plakken) Een andere lekkere vulling is Mix voor Banketbakkersroom 1 kg, deze hoef je alleen aan te maken met water.

Voor een taart van 25 cm rond gebruik je ongeveer 500 gram marsepein of rolfondant.

1.14 Ik wil graag een taart bij jullie bestellen, kan dat?

Sweet Choice is een webwinkel in taartbenodigdheden, wij verkopen geen kant-en-klare taarten. Je kan natuurlijk wel even kijken bij onze verkooppunten daar vind je ook bedrijven die taarten maken.

1.15 Ik kan een product die ik eerder heb besteld niet vinden in de webshop?

Het kan zijn dat een product tijdelijk is uitverkocht, deze wordt dan uit de webshop gehaald. Zodra deze weer in voorraad is zorgen wij ervoor dat het product weer online komt.

1.16 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Zodra een bestelling is geplaatst en betaald voor 15.00 uur wordt deze dezelfde dag nog verstuurd. Dit betekent dat een bestelling die op een werkdag voor 15.00 uur besteld en betaald is via Ideal, PayPal, Credit Card of achteraf betalen via Billink, dezelfde dag nog wordt verstuurd. De status van je bestelling kun je in je account volgen. Zodra wij je bestelling versturen, krijg je hier via e-mailbericht over.

1.17 Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Mocht je je pakket willen traceren dan kan je je track & trace code bij ons opvragen.

1.18 Mijn pakket is verzonden, maar het is er nog niet! Wat nu?

Heb je een bestelling geplaatst en betaald voor 15.00 uur en een mail ontvangen dat je bestelling is verzonden, dan wordt het pakket in 99% van de gevallen de volgende bezorgdag geleverd. Het kan voorkomen dat je je pakket een dag later ontvangt. Mocht je pakket na twee dagen nog niet zijn geleverd, neem dan contact met ons op.

1.19 Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket te ontvangen?

Je kan ervoor kiezen om bijvoorbeeld je werkadres op te geven als afleveradres. Mocht je tussendoor even niet thuis zijn en de pakketbezorger komt op dat moment aan de deur kan het zijn dat hij het pakketje meeneemt en de volgende dag aanbiedt of je pakketje wordt afgeleverd bij de buren. In beide gevallen zal de bezorger een briefje in de brievenbus stoppen.

1.20 Kan ik mijn pakket bij iemand anders of bij mijn werk laten afleveren?

Als de klantnaam anders is dan de naam die op het naamplaatje bij de deur staat, dan kan de vervoerder weigeren het pakket af te leveren. Wanneer je voor een ander afleveradres kiest, zorg er dan voor dat de naam bij dat adres overeenstemt. Voor een werkadres graag de bedrijfsnaam vermelden.

Neem contact op
* Verplichte velden

Twitter

Facebook